Back to Bizarro Au Go-Go Main

FanVixens in: Bizarro Au Go-Go is an 88 page color photo book featuring the sculptures, props, and special FX of Cig Neutron and the Photography and photo manipulation of Rannie Rodil. From comic book catfights, to advertisements for bizarre products that you can actually order, to hot chicks covered in GALLONS of BLOOD. Throw in a cheesy sense of humor and there you have it, this book has more puns than the Cryptkeeper. What's not to love? The best part is all this can be yours for only $20!

Tuesday, March 17, 2009

Tootsie (muthaf+ckin') Elektra

Como estan, Bitches!
I love Drag Queens. I love their style, their character, their attitude. Some of my happiest moments were actually spent partying up with queens in Hollywood. Shiet, if you don't know, you better axe somebody. So you know I had to join the Dragtastic Contest that Lady Bola Rice is throwing.
I had so many looks in my mind from super glam, to super polished, to super trashy. I have so many costumes and crazy outfits. I narrowed it down based on my queen name. The name of my first pet and the street that I grew up on. (changes security questions on all accounts)

So here she is... Ms. Tootsie Electra... (click photos to engorge)

...one for the homies...
I wish I had a male model laying their drinking my spillage... haha or even better Ronald McDonald. Fuck, that be an awesome pic.

The outfit: Dress-LVLX only $40! haha, Gold bikini top-Ultra Vixen, Shoes- From some cheap shop at the Fox Hills Mall only $34, Costume jewelry- bliss, Tiara- real old from ebay, belt- from melrose, gloves- hot topic, wig-hollywood halloween shop, scarf ( to cover my adam's apple =P)- bliss, Gold boots I was gonna wear, but I couldn't stand in them, so they became props-Lady studio, bag- Betsey Johnson.
Cristal and McDizzle's- nutrition for true champions!

Closeup of the Makeup. Lots of contouring...lots of exaggeration...lots of fabulousity. Snaps fingers. I'm raising one brow so one eye looks bigger.
I actually took photos of the process of my transformation. They're pretty neat. I look crazy with no brows. haha. Maybe I'll post them if I have time...


I don't think I've taken this long to do my makeup. haha. It took well over an hour to get the look together, but I was so stoked with how it turned out. It's weird how the makeup transformed not only my outward appearance, but it also compelled me transform my character. I felt a little sassier just by looking in the mirror. I was like "mmm girl, no you d'int!" Yes, I guess I'm a ghetto queen. My inspiration...pretty much just what I've seen at club Illusions, my inner ghetto queen, and the songs "My Hair Looks Fierce" and "Champagne" by the fabulous Amanda Lepore.

I had so much fun, I think I'll feature Tootsie Electra in more photo sets. =)

I can't wait to see the other entries. Come on, people! Let your inner diva out and join Mimi's contest! I had a fun storyline to go with this set, but I have no time to write...I'm backed up. Well, enjoy.

26 comments:

ilovewendydarling said...

OMG! I don't know about anyone else but, you seriously look GORGEOUS in drag! I am in awe<<<3333

WOW! :]

So beautiful!

I know you'll def. win the contest<3

Take care and talk to you soon!

KiLLaCaM said...

Dude...this is too freaking fierce! I'm scared to so mine now! it doesn't look like you at all! i like the chola lips the best :)

paperdollrevenge said...

Great job! Love all the contouring you did! And hot outfit, of course! You are one fierce queen! *snaps fingers*

GiGi said...

You look Fabulous :) Your makeup really makes you look like someone else!

jilliandanica said...

OMG I didn't even recognize you! You did such an awesome job on your makeup, especially with the contouring. Good luck on the contest (Not that you need it cause you look f-ing FIERCE)!

LadyJane said...

Holy Shit I didn't recognize you at all girl! That's crazy. You're gonna win hands down!

Kimberly Tia said...

"PUSH GIRL" or should I say "heeeeey girl HEYYYYYYY"

you OWNED this contest.. no doubt about it. rawrrrrrrr

UBRINGMEJOI said...

love the pics... make up is amazing!

*Nehs* said...

You are abosolutely GORGEOUS! hot! rawr! your legs is so adorable! I LOVE the whole look!

(I'm typing this when I got your comment! :) thank you HOTTIE!)

Katrina M said...

oh wow!! i thought it's one of ur photoshoot on another girl, but it's u!! wow!! u look amazing!!!

tough competition!!great job on the makeup!!

mandilicious said...

wow..that's all i can say..you always have the best entries in contests..

fuzkittie said...

LOL that's awesome

L said...

OMGAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!! THIS IS JUST DOWN RIGHT FABU! YOUR MAKEUP IS EXCELLENT!!!!!!!!!!!!

defn givin' people a run for their money woman, damn FIERCE!

Beauty is Androgynous said...

I am seriously speechless over this still!! oh man thank you so much for entering LOLOL

The important thing is you had FUN!

OH MY GOD my mom has this exact dress I believe!!

You shoulda went out on the town like that!
You so pass for a total queen!

Isn't it weird looking at yourself affter the transformation!? I wish I could have done a better job on mine but even then, i still felt weird looking at myself "transformed" lol!!
<333

♥ Kendall ♥ said...

You look FIERCE in DRAGGGGGGG.......
Oh I gave you an award!! Check my blog & do it!
XoXo

kawaiikao said...

omg you are genius! love love love it

Marietta said...

Amazing job!I didnt even recognise you!

rockSTARbeauty said...

you are one bad bitch! you look sexy even in drag...you're definitely gonna win!

oh and the pics are sick!
xo

Sarah said...

Badass.....!!! Tootsie...you go girl!!!

Anonymous said...

lmao i agree with mandilicious, your contest entries are always AMAZING and fabulous to the max!!! it'd be insane if you didn't win this one! you're totally unrecognizable (in a super fierce way!) in these, i honestly see NO HINT of lynn here! lmao good luck, i truly hope you win it girl :D!!!

Katrina ♥ said...

you've got my vote. times 10! hottest looking dragQUEEN everr

Katrina M said...

Tooooootsssieee Elektraaaa!!!

Wouldn't be awesome if it was "normal" to go out w/drag makeup to the store,club or to church!!

oh yes, once in a while i want to wear more n more on my face!

xppinkx said...

TWO SNAPS AND A DICK SLAP!!!

*screams* LOVING THIS!!!!!!!!!!!!!!!!
yeah i simmered down a bit...saw your icon photo like 2 days agao and was like WHAT THE FUCKKKKKKKK!!! McDonald's and crystal...One for my bitches...and one for my fatties...awww your soooo sweet...seriously you can pass for a cheap thai lady boy...but yet again your milky tits would give it away...no she man can pull off something sooo supple and mother like...man im still thinking about what im gunna do...even if i have a cousin as a drag queen...he's a total queen id want to bitch slap...when i see drag queens...i say bitch you can never be fully like us...your the alter ego of us...praise us..love us...grovel at our teets...

i think tootsie Electra needs a new look...more dick flashes please

xoxo

Mzz. Linhh said...

This is some badass make upp, I dont know why you don't blog more about beauty but I'd have you in anywayy because your photos are ridiculous. Thank god you're not a real drag queen! wipes forehead*

Kasumi said...

wow you look so different! That's really good contouring. Cheekbones you never had lol.
I hope you win!!!

Sher said...

wow honest to god I thought it was read drag! in a good way of course!